Home » » MENJELANG PRK P212 SIBU...

MENJELANG PRK P212 SIBU...

Written By -RC- on Thursday, April 29, 2010 | 7:23 PM


click image for larger view! =)
Share this article :

+ comments + 3 comments

April 29, 2010 at 11:27 PM

real classy (if you would understand sarcasm). it's clear that you are biased. just another BN fanboy. monkeys like you with blind loyalty and obedience are flushing this whole country down the toilet. look, i don't agree much about the PKR thing, nor i support any of them, but people like you, who would blindly support BN, i pity. you think BN politicians are that good compared to the PKR politicians?

kau ingat Najib tu bagus sangat ke? kau ingat orang-orang BN tu semua suci ke? kau mesti bukan government servant kan? kau mesti tak kerja kat mana-mana kementerian, work directly under orang-orang yang kerja bawah 'BN saviors' tu kan? pasal tu kau begitu biased dan jadi fanatic-fanboy of BN kan?

sorry to burst your bubbles, tapi, dunia dan Malaysia kita ni, tak sesuci yang kau fikirkan. aku simpati pada orang yang kolot macam kau ni.

But then again, on second thought, mungkin... Kau sedar semua hakikat sebenar ni. Dan, kau pun bersekongkol juga dalam propaganda BN ni. hm... and, don't try to play that race/liberal on me ok...

aku melayu, practicing muslim, dan, malaysian educated. aku cinta negara aku, aku bayar zakat, aku tau halal haram, baik buruk, dan segalanya. dan, aku juga sedar apa yang kau buat ni tak ubah seorang yang sesat dalam mengejar agenda dunia.

aku juga sedar, most probably, message ni kau akan tapis dan x publish. tapi, for the sake of my religion, humanity, and country, i had to say this. so, kalau kau berani, dan ada half-a-brain of intelligence, kau mungkin akan berani publish comment ni, untuk orang lain renungkan apa yang aku perkatakan dan ketengahkan.

tapi, kalau kau rempit, mungkin keegoan kau tak benarkan perkara ni berlarutan. kan?

April 30, 2010 at 12:45 AM

keh-keh... so called i-don't-agree-much-about-the-PKR-guy ni macam terasa sangat apasal?

mengejar agenda dunia?? ye apco bayar kitorang juta2 unt buat semua neh. hehee...

komen nko tu cukup bermakna jika nko sendiri dapat renungkan unt diri nko! =)

May 22, 2010 at 10:26 PM

terharu aku bace ape yg Game Theorist tulis..
hidup pakatan!!
pergi mampus sama itu melayu..

PAS FOR ALL
ISRAEL 4 ALL

Post a Comment
 
xxxx xxxx | xxxx | xxxx
Copyright © 2011. reformasin! -satira politikus- - All Rights Reserved
Template Created by xxxx Published by xxxx
Proudly powered by Blogger