Home » » EX-MB GILE!! GILE!! GILE!!

EX-MB GILE!! GILE!! GILE!!

Written By -RC- on Saturday, May 1, 2010 | 8:52 AM


Share this article :

+ comments + 5 comments

May 2, 2010 at 7:40 AM

"Waaa kita pun banyak takut lo ..." ... 'Kita' tu Nizar maksudkan kpd dirinya sendiri ? kalau begitu dia merasa dirinya seorang Cina, bukan Melayu, maklum saja ibunya seorang Cina.

May 2, 2010 at 7:50 AM

Nizar mahu nasib Melayu ditentukan berdasarkan nasib Teoh Ben Hock.

May 5, 2010 at 12:20 PM

Akupun berdarah cina gak...mak aku cina pure..tapi Alhamdulillah..semangat keislaman dia tebal. Sayangnya pada sesama saudara islam yg rata2nya melayu melebihi drpd kaumnya sendiri. Siap berjuang dalam UMNO beb. Sapa kata cina tak boleh jadik ahli umno? =))..syaratnya jadik melayu dulu sebagaimana MELAYU yang tercatat dalam perlembagaan.!
Dalam hal ni tak kira darah apa yang mengalir dlm batangtubuh seseorang, kalau hati tu dah kerasukan syaitan,,,saudara sesama islam jadi lebih busuk dari puak kafir..hanya semata-mata kerana berhajatkan habuan duniawi. Auzubillah..
Paling aku tak tahan dan rasa nak muntah sangat bila tengokkan si nizar kominis nih melambai...hullamak aii...cukup sukalah dia bab lambai melambai nih..kekdahnya popular lah tuu.!

May 10, 2010 at 4:05 PM

org bodoh saja percya bahasa dia nih.

May 11, 2010 at 12:15 AM

Kenapa x ada tindakannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn. suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Post a Comment
 
xxxx xxxx | xxxx | xxxx
Copyright © 2011. reformasin! -satira politikus- - All Rights Reserved
Template Created by xxxx Published by xxxx
Proudly powered by Blogger