Home » » MONYET PUN GELAKKAN ANUWAR... HAHAHAA!!

MONYET PUN GELAKKAN ANUWAR... HAHAHAA!!

Written By -RC- on Sunday, May 29, 2011 | 10:10 AM



SUASANA pagi di hutan belum sungguh nyaman. tiga sekawan monyet keluar untuk mencari makanan. dalam perjalanan mereka terlihat sebuah khemah yang tidak berpenghuni, mungkin penghuninya sudah keluar memancing. mereka menggeledah khemah tersebut tetapi hampa kerana tiada makanan untuk mereka rembat.

di dalam khemah tersebut terdapat sebuah laptop yang tidak dimatikan. secara tak sengaja salah seekor monyet tertekan mouse dan tertera satu video rakaman cctv anuwar ibrahim bersama china doll. setelah asyik memerhatikan aksi2 ranjang kedua manusia tersebut untuk beberapa ketika... tiba-tiba ketiga2 ekor monyet tersebut ketawa terbahak-bahak, sampai berguling-guling. salah seekornya gelak tanpa sedar dirinya telah tercirit buih!

mendengar suasana hingar bingar dengan gelak ketawa dari dalam khemah seekor siput babi pergi bertanyakan kepada ketiga2 ekor monyet tersebut...

siput babi: oittt... apasal nkorang gelak macam kena sawan monyet ni??? tengok tu... sampai tercirit pun tak sedar!!

salah seekor monyet cuba menahan ketawa... sambil jarinya menunjuk ke arah skrin laptop.

monyet: ni haa... lawak siot tengok manusia sekor ni! kita semua ekor kat belakang... tapi dia ekor kat depan!!! hahahahaaa....

ketiga2 ekor monyet kembali menyambung ketawa... siput babi terpinga-pinga.

Share this article :

+ comments + 1 comments

May 31, 2011 at 10:44 PM

KAH KAH NAK KOMEN APA?AKU NAK GELAK JEER

Post a Comment
 
xxxx xxxx | xxxx | xxxx
Copyright © 2011. reformasin! -satira politikus- - All Rights Reserved
Template Created by xxxx Published by xxxx
Proudly powered by Blogger