Home » » PRU13: BOB LOKMAN LAWAN USOP???

PRU13: BOB LOKMAN LAWAN USOP???

Written By -RC- on Wednesday, February 23, 2011 | 5:27 PM

kalo BOB LOKMAN jadi calon PAS masa PRU13,
BN letak USOP (hantu kak limah) pun dah cukup...
tak payah cari calon al-azhar setakat nak lawan si bob tu!




"abang bob oiiiii... dah tak tengok
akademi fantasia keeeeee???
takkan tanak tengok ac mizal kottt!"

(tegur usin dgan penuh sopan-santun)


baca diskusi di sini (klik!)
Share this article :

+ comments + 2 comments

April 4, 2011 at 12:16 AM

Tuan Editor, Harap dapat link kan website kami.
htpp:// www.n9kini.com.
Teima kasih.

August 15, 2011 at 5:51 AM

hahahahaha...kalau usop yg bertanding aku memang sokong..hahaha....bercerita sal bob lokman lak,masuk PAS sebab nak masuk syurga,boleh dijamin ke masuk PAS ni masuk syurga?aku dok ingat lagi yg nik aziz pernah ckap kalau sokong PAS masuk syurga..kalau sokong BN masuk neraka..dah biol..jgn politikkan isu agama..

Post a Comment
 
xxxx xxxx | xxxx | xxxx
Copyright © 2011. reformasin! -satira politikus- - All Rights Reserved
Template Created by xxxx Published by xxxx
Proudly powered by Blogger